Monday, April 4, 2011

Jom masuk u !

AMARAN KERAS: INI ENTRI PANJANG MACAM TASHATOSHI PUNYA :)
*Saya rajin menaip harini, janganlah baca tautau muehehe

Hai, saya baru bangun tidur. Sekarang dah pukul 4 petang. Saya tidur after zohor k? harini saya bangun awal pukul 7.30, drive kereta pastu terlelap, janji bahaya kan? Lepastu saya ke kfc lunch bersama ummi, kemudian saya ke kedai seafood yang saya tak penah tau tentang kehadirannya, janji murah, janji tak busuk, janji sejuk, cool pulak tempat tu, nanti kalau mak korang nak beli seafood bagitau saya k? nanti saya rekemenkan satu tempat ni. Okay, ini pula cerita dua hari lepas, tapi saya gedik nak post jugak. K? Ceritanya bermula begini, fathin ajak saya teman beliau ke the mines, ada karnival jom masuk U tu, saya rasalah tu nama dia, ke nama dia lain weh?. Before before tu plan keluar dgn ajiq and diyana pegi chicpop. Dah ada org offer jadi driver, saya sangat gembira muehehe :) Jadi dah alang alang fathin suruh teman, saya pun ajak beliau ikut kitorang sekali. Diyana datang dengan wawa dari upm dengan abah dia, jadi plan jumpa dekat the mines jelah nanti. Jadi pagi tu saya bangun awal pukul 8 lebih dan bersiap siap ke midvalley. Ajiq ambik saya dgn aten kat sana. Tunggu aten memang sekejap jelah kan. Sampai kena marah dengan pakcik security. Jadi kami sambil sambil tunggu aten, saya pegi beli breakfast untuk saya dan ajiq untuk dimakan di dalam kereta. Saya bawak yakult dari rumah sebagai minuman sarapan. muehehe. Tapi kan, yakult saya termeletup kat dalam kereta ajiq. Habis kereta dia saya buat. Dengan dia dia sekali kena yakult tu. Last word yang saya dengar dari mulut dia lepas dia kena bom yakult tu ialah, ADLYNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN! muehehehe. And i was like, padan muka. Haha, tapi kesian dia, kereta dia melekit bagai kena yakult saya tu. Actually saya terpijak dengan kuatnya yakult tu yg jatuh kat tempat kaki saya tu. Saya tak perasan yakult saya tu jatuh :'( habis kereta dia bau yakult, sampai harini katanya muehehe. Tapi haritu saya dah spray guna rexona pink saya tau, dgn ajiq ajiq sekali saya spray sampai dia berbau perempuan. lepastu kami pun meneruskan perjalanan ke the mines. Anyway, ajiq bawak manual you know? hebat bukan? padahal saya je yg batak kan? kfine. lepastu dah sampai tu, kami pun terus ke tempat yg ingin dituju. Okay tipu, sebenarnya kami sesat kat dalam the mines tu. Bijak betul tak letak signboard direction pegi tempat tu -.-" pastu saya jadilah seorang wanita yg budiman bertanya tentang kemana harus ditujui kat budakbudak yg pakai baju sekolah. Okay dah tu terus pegi and jalanjalan, jumpa bens pulak kat situ hihi. Tak sangka darul ehsan pun ada, pastu nampak marul , pastu, omjayyyyyyyyyy, ada loga. muahmuah. Lepastu mcm bosan*serious ni serious. Pegi makan, tunggu diyana n wawa, acap dgn alif integom dtg time kitorang mkn tu. Sweet sgt kan? lepastu beli cool blog*perlu sangat bagitau kan? lepastu naik kereta. lepastu pegi pj yeaaahh. Ajiq bawak ronda ronda um jap, tempat budak bijak bestari seperti beliau belajar :') Diyana menunjukkan reaksi yg sangat excited kerana menurut sangkaannya, ajiq ingin membawa kami ke bilik beliau muehehe. Tau tak diyana berkhalwat dalam kereta dgn wawa? tau tak? Yang ni yg saya nantikan sebenarnya muehehehe. Tempat seterusnya ialah Jaya One. Depan uia pj. Okay kat sini dia mcm street market, nama dia Chicpop. Jual barang barang vintage plus time tu the click shop ada bukak booth kecik kat situ. OMJAYYYYYYYYYYYY! Cool gilewwrrrrrrrr lomo2 kat situ. polaroid yg original tuuuuuuu janji coolioo. Ajiq, belanja tau nanti :') And cuba teka*guess what, ajiq berkawan dengan org the click shop tu rupanya. Wtheck dia ni satu dunia dia kawan -.-" Aa lepastu nampak geng the scarflets. Okay maghiaa elena takde, so malas nak layan tengok bagai kan. Misi mencari barang pulak. Dapat sehelai baju. Ajiq belanja button dua hihi. Err tujelah kot. Panjang kan? Nyampah saya tengok blog saya ni. 


Button ni memang berkaitan dengan dia sorang jelah kan?

Berhemah, sambil drive sambil ambik gambar

Berhemah, sambil drive sambil pakai kopiah. Alhamdulillah

Berhemah, sambil drive sambil minum cool blog

Wawa berhemah, sambil kacau ajiq drive, sambil main bubbles

Berhemah, sopan santun kawan2 ku ni kan

Chicpoppopopopop

Jam kau, memang muat sgt kat tangan aku

Huh, cool huh? -.-" geramnyaaaa. Tu kawan ajiq tuu :)

Budak2 rajin shopping 

Kakak ipar :) kak yangg

Tau kan pendek ajiq cemana?

this is LOVEEEEEEEE muehehehe




bontot dia kaaann, tonggek kaaaan :D


I have feelings too okay? muehehe


KERDILNYAAAAAAAAAAAAA


Hai babibaby muehehehe :D

THANKS AJIQ LEPASNI BAWAK LAYANG LAYANG PULAK :D
Gambar ihsan dari facebook nurul diyana joe


No comments:

Post a Comment