Thursday, May 12, 2011

HAHAHAHA

Assalamualaikum :)
Dengar cerita budakbudak 93 nak sambung belajar dah next week :) Jadi, dengan ini saya ingin mengucapkan selamat maju jaya okay? Saya akan duduk sahaja di rumah, memikirkan masa depan time korang dah start belajar tu. habislaaa, macamnilah saya kalau dah start berangan. Mentang mentang nak jadi surirumah je. Tapi yang sebenar benarnya, saya cuma menipu je ni, saya pun nak berjaya mcm org lain jugak. Bukannya tunggu mana mana datuk yang dah tua bangka datang melamar, habisss berangan lagi. Simpang malaikat 44 la ye kalau nak kawin gitu hehe. Okaylah, insyaAllah saya nak sambung belajar dah ni.. Doakan saya k? Kalau saya tak muncul kat bandar raya bersejarah tu, mungkin saya berada di rumah datuk datuk yang dah tua bangka tu. Assalamualaikum. Eh lagi satu, goodluck la bebudak dekolah yg tengah struggle exam midterm tu, confirm straight A's tu tengok muka hihi. Okay goodnight :)

*Kawankawan saya yang berumur 18 tahun tak datang majlis kakak saya nanti, so sad kan? Daftar lewatlah gamaknye korang, bole laaa boleh laaa





Aku nak berjaya cenggini muehehehehe 

No comments:

Post a Comment