Friday, March 18, 2011

DWAHH

Gua dah cakap dah gua lagi tinggi dari lu ah hazz 

teheeee :D





sekarang ni memang aku pelakon tambahan 

































candid jelah banyak banyak eh hazz

wawa hikhik 













hanis cam dah bosan sebab dia kata dari zaman baby lagi gambar dia dah banyak dengan hazz hehe


kesian diyana :')

















Hai baby :D 



gambar aku memang banyak tgh makan jelah kan -_-"


hehehehe

Hanis Arissa :)

padan mukaaaa ama dgn diyana tak dpt cake starbuck ngehngeh :D

Ini Wahben :D





muka wawa serious cun tak tipu



Ehem diyana hihi, 

Ehem :)

DWAHH tu diyana, wawa, ama, hanis dengan hazz tau haha. Semalam memang tak berjalan satu kl jalan kaki pun. memula pegi jalan tar dengan babibabi sekalian eh babybaby, ama, wawa, diyana. merajuk dengan bangla tu sebab tanak bagi discount and finally jyeaahhh dapat discount hikhik. apa kata korang berterima kasih kat aku cepat? saya dan diyana beli pashmina yang sama pattern, saya belanja diyana sebab dia suka begging saya hikhik. ama sakit kaki jadi sebagai kawan yang mempunyai belas kasihan yang tinggi, saya pun layan muka 20 sen ama dengan menukar kasut. guess what? first time pakai wedges -_-" reti gak kan pakai. tapi saya ni seorang yang berhati mulia, tak macam wawa dan diyana hihi. then lalu hotel beben nak kerja, pastu jalan pegi klcc pastu ohh, sweating gila kita org(mengaku jelah semua tau) dah sampai tu tunggu hazz. tapi saya kena tunggu wawa buat refreshment dalam toilet sebab sekarang ni memang dia yang nak sangat sangat dan paling nak jumpa hazrul. lepastu ada hanis sebab dia nak jumpa kawankawan dia. tapi last last dia hang out dengan kitorang je sebab kitorang kakakkakak yang penyayang(sila muntah sekarang) yang penting, saya agak enjoy sebab dapat jumpa babibabibabybaby sekalian. Macam biasa, kalau jumpa tak penah nak duduk senyap. sorry to hazz dan hanis sebab kitorang gelak memang perlahan sangat terutama time kat foodcourt. maafkan saya sebab makan pun laju dan paling awal habis hihi. Next week saya nak ke jalan tar lagi sekali, jadi, jom tau korang bertiga. yang sekolah tu buat cara sekolah ye :D okay assalamualaikum, kalau tak jawap dosa, kalau jawap sayang(seriouslah nak tiru maria elena jugak kan?)



Ehem, outing kali ini ialah outing last minute. Jadi maaf kepada sesiapa yang tak sempat nak dijemput tu ye. Okay byeeeee :)


No comments:

Post a Comment