Wednesday, March 16, 2011

Kadok

Lepas maghrib tadi saya dan abah dan ummi dan ilham dan nad pegi dinner. Time abah saya tengah nak parking kereta tu, tetiba saya nampak kelibat seekor katak(saya tak tahu membezakan antara katak dan kodok maka tajuk post pada hari ini ialah kadok, KATAK+KODOK) Kemudian dengan girangnya saya pun mcm ni dalam kereta "wehh tengok tu tengok tu ada katak weh kat tengah jalan".Okay fine, saya tahu memang takda siapa nak layan saya time tu, kecuali ilham. Dia pun sama sama tengok katak tu tengah lompat atas jalan(k fine, kitorang ni jakun/batak dll)tibatiba, katak tu kena lenyek dengan kereta yang lalu. Ye ye, depan mata saya dan kakak saya. Tragisnyaaaaa. -_-" sian katak tu kan?



2 comments:

  1. kadok yang sebenar ada blog tahu

    http://syamilmuhsin.blogspot.com

    :)

    ReplyDelete
  2. Kenapa kadok ? kenapa syamil ? hehe

    ReplyDelete